דרוש/ה רפרנט/ית שירות לקוחות במחלקת שרשרת אספקה

תיאור המשרה :

  • מיקום המשרה : צריפין
  • ניהול ממשקים שוטפים עם ההנהלה, הספק הלוגיסטי ואנשי מכירות שטח
  • ניהול מעקב אחרי מלאי ומק"טים משתנים
  • ניהול הזמנות – החל משלב יצירת ההזמנה ועד לשלב ההפצה ללקוחות
  • ניהול ומעקב אחר דוחות אקסל
  • ניהול הזמנות שוטף מול המרכז הלוגיסטי, מנהלי המחסן ועובדי ההפצה.

דרישות :

  • שליטה מלאה בתכנת אופיס – חובה
  • בעל/ת תודעת שירות גבוהה- חובה.
    אנגלית ברמה טובה- חובה
  • זמינות למשרה מלאה – ימים א' עד ה'. 9 שעות עבודה ביום – חובה
  • ניסיון קודם והכרת תוכנת סאפ – יתרון
  • ניסיון רלוונטי קודם בתחום הקמעונאי/ מזון/ שרשרת אספקה- יתרון
  • יכולת הגעה עצמית

הגשת קורות חיים

שתפו לחברים/ות 🙂

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
סגירת תפריט