דרוש/ה רכז/ת בקרת רכש למשאבי אנוש

תיאור המשרה :

  • מיקום : תל אביב
  • ביצוע בקרת הזמנות רכש מול נתוני עבר, הסכמים ותקציבים ומעקב תהליך אישור ומימוש
    ההזמנות
  • ביצוע בקרת חשבוניות ספקים מול הסכמים והזמנות ותהליך אישורן לקראת תשלום
  • עדכון הנתונים של הזמנות וחשבוניות רכש במערכת המחשוב – סריקת הזמנות, סריקת חומר נלווה והקלדת נתונים
  • הפקת דו"חות מעקב ובקרה, על פי נהלים ודרישות ממונים, כולל המלצות לשיפורים
    והתראות על חריגות (קיימות או צפויות)

דרישות :

  • השכלה אקדמאית (תואר ראשון) באחד התחומים: מינהל עסקים, כלכלה, חשבונאות, מדעים מדוייקים ומדעי החברה- יתרון
  • הכשרה בהנהלת חשבונות
  • רצוי ניסיון קודם בתחום מטלות העיסוק
  • הכרת הנהלים והתקנות הרלוונטיים לתחום האחריות
  • ידע בתפעול מערכות המידע והמחשוב הרלוונטיות
  • שליטה מלאה בסביבת OFFICE
  • ידיעה טובה של השפה העברית
  • טביעת עין טובה לפרטים
  • יסודיות ודייקנות
  • אסרטיביות ועמידה בלחצים
  • תקשורת בין אישית טובה

הגשת קורות חיים

שתפו לחברים/ות 🙂

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
סגירת תפריט