תיאור המשרה :
- מיקום : ראש העין
- תכנון וביצוע אסטרטגיות של מדיה חברתית
- ניהול קהילה (זיהוי קהל היעד, תקשורת עם לקוחות על בסיס יומיומי,פיקוח ותגובה לציוצים, קבוצות לינקדאין, פוסטים בפייסבוק וכו, תגובות למשובים)
- ניתוח והבנה של התוכן – הבנה אילו פורמטים שונים של מדיה (מאמרים, וידאו, תמונות) הכי מתאימים לחברה
- נתח את החזרים כלכליים מפרסומים במדיה חברתית, כלומר מודעות פייסבוק
אופטימיזציה של תוכן לקידום אתרים - תקשורת שוטפת עם המחלקות השונות בחברה
- עדכון ההנהלה על דוחות וניתוחים תקופתיים לגבי מצב החברה הנוכחי והתקדמות בהשוואה למתחרים
דרישות :
- הכרת מגמות השיווק הדיגיטליות האחרונות
- ניסיון במדיה חברתית של שנתיים לפחות (עם אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, סנאפצ'ט, יוטיוב, לינקדאין וכו ')
- הלך הרוח יצירתי – הבנת תהליכים המספקים תוכן יצירתי
- כישורי כתיבה גבוהים באנגלית – היכולת ליצור הודעה לעיתונות, ציוצים ופוסטים
- כישורים אנליטיים למדידת קמפיינים ההשפעה ויוזמות השיווק במדיה החברתית
- מנהיג/ה שיודע/ת לעבוד כחלק מצוות
- היכרות עם השוק האמריקאי- חובה
- אנגלית – שפת אם – חובה
- הכרות עם HubSpot
- מומחה לוורדפרס – חובה
הגשת קורות חיים
שתפו לחברים/ות 🙂
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn