דרוש/ה פקיד/ת קבלה וניהול משרד

תיאור המשרה :

  •  מיקום המשרה : הרצליה
  • מענה לטלפונים – הפניה או מתן תשובות ללקוחות שמתקשרים למשרד.
  • קבלת פני האורחים המגיעים למשרד
  • תיאום חניות בחניית החברה
  • חלוקת דואר נכנס ופקסים לאנשים הרלוונטיים במשרד וטיפול בדואר היוצא
  • שליחויות: עבודה מול חברות השליחויות השונות – הוצאת וקבלת משלוחי פנים/חו"ל
  • מענה\הפניה לפניות המתקבלות באינטרנט
  • הזמנות שוטפות מספקים – הזמנת ציוד משרדי ומטבח, אישור חשבוניות, השוואת מחירים בין ספקים שונים והזמנות רכש רבעוניות.
  • שליחת חשבוניות ללקוחות.
  • אחריות כוללת על תקינות הציוד במשרד, מלאי והזמנות כיבוד וציוד משרדי וכדומה – צוות ניקיון וכדומה
  • תיאום עבודות ניקיון וסידור וארגון חדרי ישיבות ומרכז המבקרים של החברה
  • סלולרי – טיפול בתקלות טלפונים ניידים, (תקשורת במייל לחברת הסלולר, תיאום איסוף המכשיר, מתן מכשיר חלופי).
  • ובנוסף:  סיוע למנהלי חטיבות ומחלקת השיווק – צילומים, הכנת פולדרים, כריכות, הדפסות, הכנות לכנסים וכד'

דרישות :

  • שירותיות גבוהה במיוחד, ראש גדול, תקתקנות ותשומת לב לפרטים
  • עבודה בשעות 8:00-17:00 + שעות נוספות בהתאם לצורך
  • יכולת גבוהה לעבודת צוות, יחסים בין אישיים גבוהים
  • ניסיון – יתרון, לא חובה
  • מוטיבציה גבוהה ו"ראש גדול", אנגלית ברמה גבוהה  – חובה

התמונה להמחשה בלבד

הגשת קורות חיים

שתפו לחברים/ות 🙂

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
סגירת תפריט